Kävelin kohti ruokalaa, kunnes Michael pysäytti minut.
-Moi! Mitäs kuuluu? hän kysyi.
-Eipä mitään. Mulla oli eilen muuten kivaa, kerroin. Kävelimme nurkkapöytäämme. Sitten huomasin jonkun uuden pojan ruokalassa.
-Toi on meidän luokalla. Sen nimi oli joku Henry Gersens, Michael kertoi.(Oon surkee keksimään sukunimiä) Henry tuli lähemmäs.
- Moi! Onko tässä vapaata, hän kysyi.
- On, Michael vastasi.
-Sua mä en oo nähnykkää, Henry sanoi ja jatkoi:
-Mun nimi on Henry.
-Mä oon Mery, vastasin.

Sitten koko ruokala hiljeni, lukuunottamatta keskimmäistä suosittujen pöytää.
-Sä oot vaan yks lellipentu! Mä en enää aio istua tässä pöydässä! mustahiuksinen tyttö nimeltä Jen huusi joukon johtajalle, ihq-blondi Idalle. Hän lähti vihaisesti pois pöydästä. Kaikki tuijottivat Idaa, kunnes hän mulkaisi erästä seiskaluokkalaista, ja kaikki jatkoivat ruokailua. Jen katsoi ympärilleen. Ainoa vapaa paikka oli minun vieressäni. Hän lähti tylsistyneenä kohti meitä.

-Ei varmaan ollu kovin kivaa, Michael sanoi.
-Aha, Jen sanoi.
-Mun nimi on Michael, tossa on Henry ja tossa Mery, Michael esitteli.
-Mun nimi on Jen, hän vastasi. Näin hänen kasvoillaan jonkin hymyn tapaisen ilmeen.
-Miten mä voisin kostaa Idalle? Sunhan pitäis tietää, kun se kerran inhoo sua, Jen kysyi minulta.
-No mitä se on sulle tehny? kysyin.
-Se vei mun poikaystävän, vaikka en mä sitä dorkaa takaskaa haluu, Jen kuiskasi.
-No, se on helppo hoitaa, sanoin "ilkeä" hymy kasvoillani.
-Kiitti. Nyt vaan pitäis keksiä jostain uusia kavereita, Jen kiitti.
-No... Me voitais olla sun kavereita, Michael ehdotti. Jen hymyili ja näytti onnelliselta. Nyt minulla oli jo kolme ystävää.

---------------------------------------------------------------------------------------

No nyt tuli taas lyhyt osa, sry. Käsi kipeänä taas.

Cxiccy